Så skönt att få pusta ut...


 
Vackra liljor från svärmor för att jag tittar till huset i helgen när de är iväg på galej. Visst är de vackra?

 
Igår avverkade jag min sista personaldag på jobbet, och det är alltid lika skönt att kunna lägga dessa dagar bakom sig. Årets har det varit toppklass på så trots att jag deltagit  vid alla tre tillfällen, så har det varit fantastiskt roligt.
 
I går firade vi med hemmagjord pizza och ett glas gott Côtes-du-Rhône till det. Pizzan, färdigt kit från ICA hotades upp genom att krydda såsen med salt och peppar samt en pressad vitlöksklyfta. Botten toppades med sås, riven mozzarella och champinjoner och gräddades enligt förpackning. Innan servering la vi på parmaskinka, ruccola och soltorkadetomater. Supersmarrigt!
 

 
Säg hej till Muzze - vår lilla hamster. Söt va?

 
Å här är då han, mannen med det finaste guldhjärta man kan tänka sig och som fick möjligheten att runda av vår dag igår.
 
Hans föreläsning var ett ständigt återkommande samtalsämne idag på jobbet.
 
Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg, min har precis börjat och den känslan är det inte mycket som slår.
 
I kväll förresten, förutom att ha disco, äta tacos, kolla film ha nattgäst, ska vi fungera som ett vilohem för en liten herre som behöver komma hemifrån ett dygn. Ni ska snart få säga hej även till honom ☺
 
Kram!

Kommentarer